Social Icons

.

środa, 26 września 2012

Ty też jesteś bogiem tylko wyobraź to sobie...

Postanowiłam po raz kolejny zaufać polskiej kinematografii i wybrałam się na "Jesteś bogiem". I nie żałuje tego ani troszkę! Był okres kiedy namiętnie słuchałam hip-hopu, nadal lubię czasami wrócić do ulubionych utworów, ale wielką fanką tego gatunku nie jestem. Film nie jest przeznaczony tylko dla miłośników hip-hopu, jest tak na prawdę dla wszystkich. 

www.filmweb.pl

Zachwyca wszystkim do ostatniej minuty: muzyką, ujęciami i przede wszystkim świetnym aktorstwem. Marcin Kowalczyk, który wcielił się w postać Magika (rola ta była jego debiutem) był absolutnie fantastyczny, podobnie jak Dawid Ogrodnik (Rahim) i Tomasz Schuchardt
 (Fokus). Jest to jeden z tych filmów, na które chodzi się do kina dwa razy i absolutnie nie żałuje się wydanych pieniędzy. Zatem jeżeli jeszcze nie byliście to koniecznie idźcie. Ten film przywrócił mi wiarę w polskie kino, wielki ukłon w stronę twórców tej genialnej, hipnotyzującej produkcji.

10/10

A.

3 komentarze:

  1. To jest Rahim nie Rahid! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hańba mi, taka literówka. Na szczęście mamy uważnych czytelników. Dzięki, już poprawiłam :)

      Usuń
  2. Produkcja filmu ok, ale sam film i fabuła pozostawia wiele do życzenia! Straszanie przeinaczona i naciągnięta historia. Kto wie o co chodzi ten wie.

    OdpowiedzUsuń