Social Icons

.

sobota, 29 września 2012

Dodatki, dodatki i jeszcze raz dodatki:)

Dzisiaj powrócimy do głównego tematu tego bloga czyli do mody:)
Zakupy są wyjątkową przyjemnością przypuszczam, że dla sporej większości kobiet jak nie dla wszystkich. Niektóre tylko nie chcą się do tego przyznać :) Idąc tym tropem i ja postanowiłam sprawić sobie przyjemność.

Ostanie moje zakupy były ciuchowo-kosmetyczne więc tym razem chciałam kupić sobie coś z biżuterii:)
Co prawda kolczyków, bransoletek i wisiorków mam całą masę, ale jeszcze jeden nikomu nie zaszkodził. Takie drobiazgi kupuję praktycznie wszędzie... na bazarach, w galeriach handlowych, przez internet... Wszędzie tam gdzie widzę coś ciekawego! Najbardziej lubię motywy zwierzęce i wisiorki w kształcie zwierzątek. Ostatnio urzekła mnie sowa:) I to ona trafiła do mojego pudełka z ozdobami.






Sówka jest przeurocza i ma ruchomy ogonek. Dostępna także w kolorze czarnym z kremowymi diamencikami. Wynalazłam ją w Pepco za całe 14.90 zł :) Teraz jeszcze pozostaje mi kupić odpowiedni kuferek na biżuterię bo jak narazie moja mieszka w pudełku po cukierkach...   :(

1 komentarze:

  1. wszędzie teraz pełno sówek ale ta jest wyjątkowo ładna

    OdpowiedzUsuń