Social Icons

.

środa, 12 września 2012

Oczy zwierciadłem duszy

- Kupiłam krem pod oczy
- Krem pod oczy? Po co przecież jesteś jeszcze młoda!

Ano jestem, ale żeby skóra dłużej wyglądała młodo i zdrowo trzeba o nią dbać odpowiednio wcześnie. Skóra zaczyna tracić jędrność już po dwudziestym roku życia! Pod oczami nie ma żadnych gruczołów łojowych dlatego skóra w tej okolicy jest sucha i cieńsza niż ta na policzkach. Dlatego ważne jest jej odpowiednie nawilżenie specjalnymi kremami, nie mówię o tych przeciwzmarszczkowych, bo na to mam jeszcze trochę czasu.




Kupiłam krem firmy AA Ultra Odżywienie. Nie zawiera parabenów, alergenów i barwników. Ma za to w składzie masło shea, olej jojoba i z pestek czarnej porzeczki, które odżywiają i regenerują skórę. Ekstrakty z nostrzyka żółtego działają przeciwobrzękowo, Betanina głęboko nawilża skórę, a witamina E i ekstrakt z kakao zapewniają jej młody, zdrowy wygląd.

Kremu należy używać rano i wieczorem delikatnie wklepując go opuszkami palców w skórę wokół oczu. Efektów co prawda nie widać od razu, ale jeżeli chcemy żeby nasze oczy przyciągały spojrzenia to polecam.

A.

0 komentarze:

Prześlij komentarz