Social Icons

.

sobota, 1 września 2012

Małe co nieco

Podczas jednego ze spacerów po Wrocławiu, takiego błądzenia bardziej kiedy chodzę uliczkami, których nie znam i zawsze znajdę coś o czym nie wiedziałam, że istnieje. Więc podczas jednego z takich spacerów odkryłam Muffiniarnię. Uroczą kawiarnię z mnóstwem muffinków do wyboru: z malinami, jagodami, porzeczkami i chyba z czym tylko sobie wymarzycie, słodziutkie i co najlepsze jeszcze ciepłe. Nie wiem jak mogłam wcześniej nie zauważyć tego miejsca,  przechodziłam tamtędy (ul. Szewska) nie raz. Samo miejsce jest równie słodkie co sprzedawane w nim wypieki. Polecam się tam wybrać jak ktoś nie był.

























To miała być stylizacja ale Muffiniarnia chyba bardziej nas zainteresowała  :)
Niemniej jednak:

Spodnie - F&F
Bluzka - Terranova
Buty, żakiet, torebka - no name


A.




3 komentarze:

  1. Byłam tam z dzieckiem, jest ładnie i pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale odkrycie,juz ponad rok ta cukiernia istnieje

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na przykład nie wiedziałam o tym miejscu, a na pewno je odwiedzę bo wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń