Social Icons

.

wtorek, 21 sierpnia 2012

Madagaskar 3

Jako, że wciąż tkwi we mnie dziecko uwielbiam oglądać bajki. Tym bardziej, że moim zdaniem, w bajce nie raz można znaleźć więcej morałów i prawd życiowych niż w filmach. Wybrałam się na Madagaskar3 bajkę trochę też dla dorosłych, którzy w kinie dominowali i to nie w roli opiekunów swoich pociech.


www.filmweb.pl

O ile dwie pierwsze części były świetne to trzecia jest robiona chyba trochę na siłę. Pośmiałam się fakt, bo jak się nie śmiać z pingwinów? i oczywiście król Julian zakochany w dzikiej niedźwiedzicy Sonii - mistrzostwo świata. Ale poza śmiesznymi scenami i tymi względnymi były też mocno przesadzone. Ja wiem, że to bajka i wszystko jest możliwe (inaczej pingwiny nie mogłyby być komandosami :)), ale kobieta przebijająca głową mur w pościgu za Alexem, albo tygrys wskakujący do klatki przez dziurkę od klucza i wyskakujący tą samą drogą z zebrą w ramionach? To już troszkę przesada. mam nadzieję, że tym akcentem żegnamy się z Madagaskarem na dobre, bo szczerze wątpię czy można z tego coś jeszcze wyciągnąć.

Mimo wszystko daję 6/10 (niech żyje król Julian!) i polecam choć może nie koniecznie do kina ;)

A.

0 komentarze:

Prześlij komentarz