Social Icons

.

niedziela, 21 lipca 2013

Krem BB - idealny kosmetyk na lato

Uwielbiam upały, gorące temperatury i brak deszczu. Kocham wygrzewać się na słońcu i dla mnie im cieplej tym lepiej. Jednak moja cera nie do końca lubi takie wysokie temperatury. Zwłaszcza, że idąc do pracy nie wyobrażam nie zrobić sobie chociaż delikatnego makijażu.


I tak zaczęłam stosować kremy BB. Kiedyś już Wam wspominałam o BB marki Garnier ostatnio przypadkiem natrafiłam na BB Under Twenty. I mimo to, że nie jestem (niestety) już klientem docelowym tej marki to skusiłam się na ten kosmetyk.



Moim zdaniem jest całkiem niezły. Nie jestem w stanie ocenić jego działania przeciwtrądzikowego bo (chwała za to!) problemów z cerą nie mam. Jednak mogę powiedzieć, że całkiem przyjemnie pachnie, ma fajną konsystencję, duże opakowanie- aż 75 ml.!, i u mnie się sprawdza. Delikatnie poprawia koloryt mojej skóry, a co najważniejsze nawilża!

9 komentarze:

  1. ja też bym chciała wkońcu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam tylko próbki kremów bb i jakoś nie przekonałam sie do nich

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez lubie upały:) zapraszam i prosze o pomoc:P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam lekki krem BB z rimmela, również dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyskie tak zwane kremy bb w Polsce, koło kremu bb nawet nie leżały i nie mają z nim nic wspólnego. Kremy bb można kupić w Korei, to czego ty używasz to zwykły podkład może lżejszy ale nadal podkład.

    OdpowiedzUsuń
  6. A bardziej podpada pod rozświetlający czy matujący? W ogóle to bardzo fajny blog dziewczyny, dla każdego - obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam bb z garniera i jestem zadowolona :)
    chociaz na te tropiki co mam za oknem i bb leci z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sobie kiedyś taki kupić i wypróbować :)

    http://wszyscy-jestesmy-potrzebni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń