Social Icons

.

czwartek, 1 listopada 2012

Impreza Halloween'owa

W Polsce nie jest to zbyt popularne święto natomiast za oceanem jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych dni w roku. Postanowiłam z tej okazji (tak naprawdę każda wymówka jest dobra) zorganizować imprezę. Będą przerażające dynie, mnóstwo jedzenia i mam nadzieję, że masa dobrej zabawy. Oczywiście wszyscy goście muszę się za coś przebrać! Ja postanowiłam, że w tym roku wcielę się w rolę czarownicy! A oto kilka zdjęć z przygotowań!





Oczywiście nie mogło zabraknąć dyni w stylu Glamour! Nie jest jeszcze skończona- finalny efekt na pewno Wam zaprezentuję!











33 komentarze:

  1. Super blog! Będę częściej zaglądać!
    Zapraszam do mnie
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. thanks for your comment :) great blog! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej w tym wszystkim to lubię świecące dynie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne dynie ;) a ja onie obchodze Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam właśnie w tym problem, że mam wystawione ciuszki i zweryfikowane konto i nikt nie kupił nic :(... a niektórzy mają ciuchy takie nieciekawe a mają pełno 'klientów' :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne dynie!
    Sama nigdy takiej nie robiłam, ale podobno ręce bolą po wycinaniu. Prawda to?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello dear,
    Maybe you would like to follow each others blogs with blogger and bloglovin?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    Have a nice day,
    gV

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog name!! And these pumpkins look amazing!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda ta biała dynia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż zdjęcia swojego stróju ;) bardzo mnie to ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą będą- co prawda to nic wielkiego ale na pewno wrzucę (impreza planowana jest na sobotę- czyli jutro) i jeśli kac mnie w niedziele nie zabije to obiecuje,że powrzucam

      Usuń
  11. widzę, była świetna impreza :D też chciałabym coś takiego zorganizować,ale niestety nie mam takich możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne dynie!:)

    ja niestety,swojej nie zdołałam kupić,bo nie było;/..

    OdpowiedzUsuń
  13. wow so creative! it looks very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! Interesting ideas! I love the Halloween pumpkins.
    kisses!
    http://thekityshoesworld.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. o fajnie, fajnie, bardzo zaintrygowała mnie ta dynia w wersji glamour, mam nadzieję, że podpowiesz jak ją robiłas no i ciekawa jestem tego przebrania za czarownicę :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te dynie a co do Halloween to nie przepadam jakoś szczególnie, ale to może dlatego, że u nas nie ejst to jeszcze takie popularne i nie jestesmy w to jakoś wdrożeni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za klimat, szczerze mówiąc to ja jeszcze ani razu nie miałam takiej dyni w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. chetnie bym wpadla na taka imprezke hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog, zapraszam rowniez do mnie http://musicisthekey.uchwycone-chwile.pl/

    OdpowiedzUsuń