Social Icons

.

środa, 30 października 2013

Stylizacja z czerwonymi spodniami

Pokazywałam wam czerwone spodnie w jednym z filmików, w końcu nadszedł czas żeby pokazać wam stylizacje z nimi.



Jako, że spodnie same w sobie są dosyć mocnym akcentem dobrałam do nich ciemne dodatki. Czarne botki na obcasie i czarny sweter, ale żeby nie było jakoś ponuro sweter przetykany jest złotą nitką.



Nie założyłam żadnego naszyjnika ani bransoletki, sweter wystarczająco się świecił :) Kolejnym czerwonym akcentem jest pierścionek, który widać gdzieś w moich włosach na zdjęciu powyżej, nie dorobił się osobnego zdjęcia.


Jak wam się podoba moja czerwono świecąca stylizacja?



Spodnie - Pepco
Sweter - NN
Botki - Quazi

3 komentarze:

  1. ja od niedawna bardzo polubiłam tak intensywne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię takie intensywne kolory a właśnie takich spodni poszukuję :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam czerwone rurki kupione w hm ;)
    świetny blog, :D
    jeśli to dla Ciebie nie kłopot to wpadnij do mnie i na kanał na yt http://www.youtube.com/user/Izey15/videos

    OdpowiedzUsuń